in Zwolle

Goesting naar het Bourgondisch België!

1. Karel Jansen

Hoewel we recht hadden op 2 pistolet broodjes met geitenkaas of vis uit de oven en een drankje (van een tegoed bon waar we gewoon voor betaald hadden via de spoordeelwinkel) wilde ze alleen nog brood met kruidenboter geven en een drankje. Bij navraag bij de eigenaar vond die dat het al aan de late kant was (hoewel de openingstijden duidelijk op de bon stonden) & er verder niets bij stond bij de voorwaarde en hij dit dus ter plekke bedacht (dit gaf die ook toe). We konden wel in zijn restaurant gedeelte boven eten en zouden dan dus op eigen kosten een pistolet moeten bestellen. Blijkbaar zagen we er uit als mensen die toch wel veel uit zouden geven en wel "ja is goed" zouden antwoorden. Het restaurant gedeelte was vrij leeg, duur en karig, het zag er wel leuk uit. Blijkbaar hadden ze de actie nodig maar is het alleen maar om je binnen te krijgen. Afrader dus! Zo ga je niet met klanten om!

2,2