1. Roelie Slobbe

We gingen 26 okt. met 3 personen uit eten. Hadden gereserveerd. Er stond keurig een tafel klaar voor ons. Kregen een drankje en een voorgerecht. Toen kwam de eigenaar bij ons en vroeg "Wilt u wel naar een tafel voor het raam verhuizen? Want er komen zo nog meer mensen aan en ik loop achter met mijn reserveringen. U krijgt dan een drankje van het huis". De eigenaar heeft ons niet naar onze tafel begeleid en wij moesten maar zien bij het raam ergens. We namen een hoofdgerecht en een dessert maar het drankje van het huis kregen we niet. De serveerster wist nergens van, na 3x te hebben gevraagd waar het drankje bleef zei de serveerster "ik heb het druk er wachten nog meer mensen". Uiteindelijk hebben we afgerekend en kregen na lang wachten een kopje koffie van het huis. Het eten was lekker maar we kregen toch een bittere smaak in onze mond.