1. Hier samen met mijn vriend gegeten. We hadden een groupon dus konden hier mooi eens proberen hoe het eten was. Toen we binnen kwamen en wachtten tot we geholpen werden kwam er wel 3 keer een medewerker langslopen, maar die liet ons mooi staan. We hebben zelf maar een plek gezocht waarvan we hoopten dat dit goed was. Het eten was erg goed, redelijk snel op tafel en mooi op het bord. De smaken kende ik nog van toen ik in Thailand was, het is echt thais eten en niet teveel aangepast aan de nederlandse wensen, erg lekker. Jammer vond ik zeker dat de service erg te wensen over laat. Er wordt niet gevraagd of het smaakt, er kan geen gezellig praatje vanaf en bij een speciale wens wordt ja gezegd en nee gedaan. Ik weet niet of het aan de taalbarriere ligt of dat men service aan de klant gewoon niet belangrijk vind, maar hier is zeker een inhaalslag te maken. De kwaliteit van het eten is echter zeer goed, dus als je de ongezellige houding van de gastheer wegdenkt is het zeker aan te raden hier eens te gaan eten.