1. Alweer een sushi restaurant in Arnhem, ze schieten als paddenstoelen uit de grond maar als sushi fan kon ik het niet laten om ook dit restaurant te bezoeken en hierover mijn mening te geven. Het restaurant ziet er netjes uit en heeft een gezellige sfeer. De service van de medewerkers is goed. Dan het eten zelf want daar komen we tenslotte voor, de sushi gerechten zijn prima maar kwalitatief niet beter of slechter dan een gemiddeld sushi restaurant. De rijst leek minder vers (te plat / plakkerig) of dat kwam omdat ik net sushi gewend was aan de sushi in het buitenland? Afijn, de warme gerechten daarin tegen waren prima. Geen overdreven grote porties zoals je bij een aantal andere sushi restaurants in Arnhem ziet evenals de champignons en de courgette, prima porties. Wat me opviel is dat de gerechten ontzettend heet waren, prima natuurlijk maar pas daarmee wel op als je gulzig bent.

Dan de prijs, vond ik behoorlijk aan de hoge kant, € 2,50 voor een kopje thee bijvoorbeeld. Voor een doordeweekse avond met 2 personen en geen alcohol betaalden wij € 75, vind ik persoonlijk aan de hoge kant. Dan zou ik toch eerder voor een goedkoper sushi restaurant in de buurt kiezen waar je een zelfde kwaliteit krijgt.

Conclusie: prima sushi restaurant in Arnhem maar zou zich wat meer mogen onderscheiden in prijs en kwaliteit.