1. Gisteravond hier gegeten na een dagje winkelen. Voorgerecht (vegetarische, gekruide uibolletjes) was lekker, maar iets te zout. Hoofdgerechten (kip madras & lamb Karahi) waren goed mals en lekker gekruid. Papadum echter naar ons gevoel iets teveel doorbakken, waardoor er smaak verloren leek. Ik nam als nagerecht een kulfi-ijs met (spuit) slagroom. Volgende keer toch maar gewoon ijs (Italiaans of Nederlands); ik denk niet dat ijs(productie) iets is voor India. Een paar brokjes groen met spuitslagroom voor 5.75 euro,

Bediening zeer vriendelijk en servicegericht, maar over hygiene in Indiase (en Chinese) restaurants in de meeste van zulke restaurants heeft geen van hen nog mijn vooroordelen kunnen wegnemen. Mijn vrouw ging naar 't toilet en zag, dat er geen toiletpapier was; bovendien vies.
    Tafel was ook niet schoon; kleed had nog vlekken van vorige klanten (en misschien wel die van daarvoor). De eigenaar/baas rekende zelf af; tot mijn lichte ontsteltenis ging dit via ouderwets optellen met de hand op pen en papier, zonder kassa. Zelf kreeg ik -behalve pinbon- geen kopie van de rekening mee, zoals je elders dit wel krijgt, al was 't alleen maar om idee te krijgen waaraan je wat betaald hebt.

We zullen hier niet snel een 2de keer komen; de staat van het toilet is voor ons een belangrijke graadmeter van algemene hygienetoestand in restaurant; daar werden we dus niet blij van.