Op dit adres zit nu: Moustique

1. Hanneke Hendriks

Het eten was erg lekker. Ik had lamshaas voor 19,50. Ik kreeg voor die prijs erg weinig. 3 reepjes vlees en 2 kleine aspergeres die bijna uit elkaar vielen. Maar daarentegen kreeg ik een bord vol bittere zure witlof, wat echt niet lekker was. De spareribs waren wel super goed. Je kreeg veel en het smaakte heel erg goed!

De bediening was ook niet zoals het hoort. Het was erg druk, en daar werd iedereen ook naar behandeld. Borden werden onder je vandaan getrokken zonder je een blik waardig te gunnen. Mensen werden bij hun tafel weggehaald om weer plek te maken voor anderen die aan het wachten waren. Ik snap dat ze dit doen, maat niet de manier waarop.

Ik had gereserveerd en moest een kwartier wachten, er waren zelfs mensen die hadden gereserveerd en moesten 3 kwartier wachten!! Ik vind dit niet normaal, als je reserveert moet er plek voor je zijn, anders had het restaurant daar rekening mee moeten houden en geen mensen binnen moeten laten die níét hadden gereserveerd. Je merkt gewoon dat ze koste wat het kost een hoge omzet willen draaien, wat weer ten koste gaat van de sfeer en klant vriendelijkheid.

Ik heb hier niet prettig gegeten en vond het niet mijn geld waard. Ik zal hier dan ook nooit meer naartoe gaan, en dat raad ik anderen ook aan.