1. Lilly wen

Gisteren gaan eten met een groupon. Het voorgerecht was lekker, maar het hoofdgerecht niet. Ik had zelf een kalfsschnitzel met bonen aardappel en nog wat. Toen ik hem kreeg, bleek het een droge schnitzel zonder saus, 1 losse aardappel, 3 kleine champignonnen, paar boontjes en een gevulde tomaat. Mijn partner had de runderbiefstuk, wel met saus en deze was wel lekker maar ook hier stond op de kaart dat je aardappels erbij kreeg en mijn partner had er helemaal geen. Dus wij vroegen het na en het bleek dat je 'aardappels' erbij moest bestellen, we deden dit en kregen frietjes. Ik ben een beetje teleurgesteld over het eten, zelf op de site bij Dudok klinkt de menukaart heel erg lekker, eenmaal in de zaak zelf krijg je een andere menukaart en blijkt het ook nog heel magertjes. Het personeel was wel ok, maar voor mij is het geen plek om nog eens heen te gaan, helaas want het is een erg mooi pand.

3,5