Op dit adres zit nu: De Twee Vrienden

1. jan Westerburger

19-10 2013.

Met drie personen diner. Met onze jarenlange Italaanse ervaringen hebben wij geen goede avond gehad. Het bedienend vrouwelijk personeel waren vriendelijk maar de mannelijke in kwestie zal zich nog op een aantal punten moeten aanpassen aan de klanten aan tafel. De opmerking, "ik maak uit welke wijn u krijgt bij een wijn arg." is geen goede binnenkomer. Teveel geblaat bij een simpele wijn leuk voor de cursus maar daar laten als het niet nodig is. De huiswijn net niet een DOC, veel te duur zowel per glas als per fles. De wijnen op de kaart belachelijk hoog geprijsd. Bij het opdienen van het (hoofdgerecht) werden de glimmende ronde deksels met een soort van verrassing van het bord getild. Ik was nog even in afwachting van Harry Potter om het voedsel op het bord te toveren maar jammer genoeg kwam hij niet en moesten we het doen met datgene wat daar lag. En dat was niet veel. Het dessert namen we beide een Tiramisu (opkikkertje) helaas geen opkikkertje. Een glas vol wit spul met strooigoed van (koek) en een kleine doormidden gesneden vijg. De vijg smaakte goed de rest heb ik laten staan bittere plakkerig goedje gewoon niet lekker.

Voor drie personen een te hoge rekening €122,00. Thuis aan een goed glas wijn van onze eigen wijnboer uit Toscane en een grote zak chips voor de lege maag kwamen we tot ontdekking hier niet meer te komen. Erg jammer ik had er zin in.