1. S.Ligthert

Reserveren is in feite een noodzaak. Het is klein en erg gezellig. Als vooraf hadden we een antipasta schotel, verse Italiaanse vleeswaren, boter en heerlijk warm stokbrood; beoordeling goed. Daaraan kun je immers ook niet veel verprutsen. Maar wanneer de kok moet gaan koken slaat hij of zij de plank totaal mis.
    Spaghetti met pesto; de spaghetti was flauw en de pesto uit een potje; verder spaghetti met garnalen en een beetje knoflook, er zat echter veel te veel rode pepers in zodat dat de smaak overheerste. Beiden dus niet te eten. Geadviseerd de spaghetti in groentebouillon te koken of voor de garnalen in een visbouillon, maar daar had deze kok nog nooit van gehoord. Achteraf hoefden we de spaghettischotels nier te betalen, maar daar kwamen we niet voor. We kwamen immers om lekker te eten. Een zwaar onvoldoende. Gewoon een glaasje wijn gaan drinken maar eten moet je ergens anders doen.

2,3

1. Als team van café Verheyden betreuren we de ervaring van dhr Ligthert.
    We hebben achteraf nog even contact gezocht en gehad met Dhr Ligthert maar het beeld van koks die maar wat aan knoeien, olie uit de supermarkt, pesto uit een potje ,en een zeer slechte olio konden we niet wegnemen.
    Als Verheyden staan we voor onze gerechten / producten en worden de pesto en de olio natuurlijk huisgemaakt. Ieder gast is welkom in onze keuken en ons restaurant om een kijkje te nemen in de bereiding hiervan. tot slot aan onze gasten. Kom proeven en oordeelt uzelf. Vriendelijke en culinaire groeten. Team Café Verheyden