1. Op een zomerse dag lekker bij de Italiaan eten dachten we maar dat viel toch tegen. Bij de tafels naast ons ging vanalles mis, de bediening en de keuken lijken slecht met elkaar te communiceren.
    Bij ons verliep het redelijk, hoofdgerecht van spaghetti uit de oven was lekker en was meer dan genoeg, de desserts vonden we erg slecht, we wilde tiramisu maar er was nog maar voor 1 persoon en dat terwijl we toch vroeg waren.
    Mijn man nam daarom ijs maar hij had er wel meer van verwacht bij de Italiaan. Het was heel zoet en had veel weg van een goedkoop merk.

De bediening probeert er echt wel wat van te maken, het lijkt erop dat er in de keuken veel mis gaat.
    Jammer want één van de weinige Italiaans in Vlissingen en ook nog op een prima locatie waar veel toeristen neerstrijken, het zou zo succesvol kunnen zijn.
    Zet m op Lungo Mare! Laat de zaak niet verloren gaan.

Bij verbetering komen we graag terug, zoals het nu is gaan we liever ergens anders uiteten.

4,9