1. Twee vriendinnen

Gisteravond zijn we, twee vriendinnen, voor de eerste en gelijk de laatste keer in dit restaurant geweest. Het ziet er prachtig uit. Helemaal onze smaak. We werden naar een tafeltje gebracht, blijkt achteraf het "chique" gedeelte te zijn. Iets te drinken besteld, prima. De kaart ingekeken en besloten de daghap te nemen. We werden, op een behoorlijke arrogante manier verwezen naar het "daghap" gedeelte. Hadden we moeten melden toen we binnenkwamen, dat we de daghap wilden ?? De toon en de manier van uitleggen, schoot bij ons in het verkeerde keelgat.
    We hebben de wijn opgedronken en zijn vertrokken. Na het betalen van de wijn, werd mijn vriendin ook nogal arrogant verteld dat wij geen klanten voor deze zaak waren. We voelden ons zacht uitgedrukt, behoorlijk gekwetst. Heel erg jammer voor dit mooie restaurant. Gaan vaak uit eten, hebben genoeg ervaring. Naar een ander restaurant gegaan. Waar we wel heel vriendelijk bediend werden.