1. Wij zijn hier afgelopen weekend geweest en herkennen ons niet in voorgaande recensies. Kinderen kregen een heel zoute, taaie lap pizza (vergeten het deeg uit te rollen kregen we na een opmerking te horen). Hij werd keurig van de rekening gehaald maar ik had aangegeven graag een toetje voor de kids te willen die nog steeds niks gegeten hadden. Uiteindelijk naar huis zonder iets op te hebben als alleen een broodje kruidenboter. De mandjes waren overigens gevuld met brood wat nog bevroren was van binnen. Borden van de volwassenen lag 1 blaadje sla, 1 schijfje komkommer en 1 partje tomaat op. Heel fantasieloos. Ik denk dat het succesvoller was geweest als ze zich gewoon geconcentreerd zouden hebben op het serveren van goede pannenkoeken oid.
    De kinderen kunnen echt leuk spelen op de zolder en de entourage is sfeervol en gezellig. Misschien een goede training voor het personeel en een beetje passie vanuit de keuken. Dan komen we zeker terug want het concept is leuk.

5,7