1. Hier onze ervaringen van een paar weken geleden. We kregen een tafel toegewezen en met z’n zessen een beknopte uitleg van de bestelprocedure. Na eerst een half uur op onze dranken te hebben gewacht, kregen we welgeteld één schoteltje met 2 satéstokjes op tafel. Wie heeft dat besteld??? Na een verhitte discussie hierover zat de rechtmatige eigenaar van de stokjes te eten met 5 hongerige mensen tegenover zich. Om de 15 á 20 minuten kwam er één schoteltje met een klein gerechtje erop. Na 1,5 uur hadden we zo’n honger dat we met ons allen de saladebar maar aangesproken hebben. Zelfs de vissen in de vijver begonnen er smakelijk uit te zien. Uiteindelijk de eigenaar aangesproken. Blijkt dat je het bestelkaartje dubbelgevouwen, rechtop en op de hoek van de tafel moet zetten! Er was ook niet één serveerster die ons dat in die 80 keer dat ze langslopen, had kunnen zeggen!! Toen maar weer een kaart ingevuld, maar weer alles in te kleine porties en teveel tussenpozen geserveerd. Mijn voorgerecht heb ik helemaal niet gezien. Uiteindelijk weer geklaagd bij het afrekenen, doet de eigenaar alsof we alles hadden moet weten en schoof de schuld van zich af. Hier dus nooit meer!! Daarna zijn we naar een snackbar gereden en hebben daar onze honger gestild.