1. Vreselijke service. We hadden om 6 uur gereserveerd en konden pas om half 7 aan een tafel zitten. Vervolgens hebben we nog eens anderhalf uur gewacht op ons eten. Toen we om 8 uur dan eindelijk ons eten kregen voorgeschoven, was de bodem van de pizza niet gaar. Terwijl deze nog verder werd gegaard in de oven, werd het eten van mijn vriendin niet warm gehouden. Ook op de drankjes moesten we vreselijk lang wachten, we moesten er een paar keer opnieuw naar vragen. Het vreemde was dat een tafel achter ons later ging zitten maar eerder hun eten kreeg. Toen we om de dessertkaart vroegen moesten we opnieuw wachten, dus besloten we geen dessert te nemen en te betalen. Toen ik vroeg om enige compensatie werd ons verteld dat het brood niet was opgeschreven. We hebben nooit brood gehad, vervolgens kon er niets worden gecompenseerd. Zeer teleurstellend.

2,4