Op dit adres zit nu: Creta

1. Ik dacht, laat ik hier eens langs gaan om wat af te halen. Was er nog nooit eerder langsgeweest en ook nog nooit besteld. Heb de naam vaak voorbij zien komen op thuisbezorgd.nl

Nou, wat een matige ervaring zeg! De patat was zalig. Niets mis mee. Echt genieten. Het broodje döner daarentegen was verschrikkelijk lauw, tegen het koude aan. Hoe het kan, weet ik niet precies. Ik was snel thuis, dus daar heeft het in ieder geval niet aan gelegen. De meest logische reden was denk ik de koude knoflooksaus op het broodje döner. Iedereen weet natuurlijk dat als je iets kouds op een broodje warm vlees gooit, dat het vlees dan heel snel afkoelt.

De saus had in een bakje apart gezet moeten worden. Ook het broodje zelf had nog 1-2 minuut langer op de toast mogen liggen. Al met al een matige ervaring hier als je kijkt naar de prijs die je ervoor betaald (6,25 euro, waarvan 4 euro voor het broodje). Als je zoveel geld betaald om 2 dingetjes af te halen, dan moet het gewoon echt goed zijn. Zonde geld nu voor mij. Sorry, Efes Utrecht, mij zien jullie niet meer terug!