1. Met zijn tweeën gisteren hier gegeten. Nog nooit de moeite genomen om een recensie te plaatsen, maar voel nu de behoefte om mensen te waarschuwen.
    Ons werd pas na een half uur de kaart gebracht. Toen was al gevraagd of we brood en/of tsatziki en kruidenboter wilden. Dit bleek later niet goedkoop te zijn.
    De tafel werd erg laat schoongemaakt.
    Er was keuze uit 2 vegetarische gerechten. Wij bestelden beide gerechten. Na enige tijd bleek er één gerecht niet mogelijk, want de groenten bleken op. ( op zaterdagavond!) Dus noodgedwongen beiden hetzelfde gerecht besteld.
    Toen het gerecht 11/2 uur na binnenkomst eindelijk kwam bleken er ingrediënten te ontbreken. (Op). Ook was het niet echt warm.
    Wij wilden zo snel mogelijk weg daarna en vroegen de rekening. Deze rekening was bijna onleesbaar. Er bleek ook het gerecht op te staan dat niet besteld kon worden. Dat hebben we natuurlijk niet betaald. We hebben niet moeilijk gedaan in het restaurant, maar wij zullen daar nooit meer komen.
    Een pluspunt was dat het kraanwater gratis was.