1. Amerikaans eten is lekker, echter wat men bij Yankee Doodle in Assen doet is helaas niet Amerikaans. De muziek staat ook naar mijn smaak veel te hard. Het plafon is vol gehangen met plastic verbleekte bladeren/takken. Waar dat opslaat is mij een raadsel, maar het geeft een erg rommelige indruk. Dat wordt ook gewoon vies en stoffig en dat kun je niet fatsoenlijk schoonmaken. Wie dat dus bedacht heeft heeft niet verder gedacht dan zijn neus lang is, maar goed. Het is er verder erg donker, dus kun je niet zien wat je op je bord hebt. Het is niet duur er te eten, maar je kunt voor een paar euro meer gewoon wel lekker eten, maar dan ergens anders. Het assortiment is erg beperkt. Het lijkt ook steeds erger te worden wat betreft assortiment. Vroeger hadden ze nog zalm, maar nu alleen nog maar braadworstjes, speklapjes, en dat soort spullen. Als ik wil BBQ-en doe ik dat wel thuis, dat is toch niet iets dat je in een restaurant zou moeten willen serveren. Ja, ik ben er vaker geweest, vanwege verjaardagfeestjes, etc. Een hoog cijfer verdient het eten gewoon echt niet en dat vind ikzelf ook jammer, want amerikaans eten is gewoon lekker, maar goed daar dus niet. Voor kinderen is de bovenafdeling erg leuk. Ze kunnen er lekker spelen. Het personeel is ok, daar is verder niets op aan te merken. Ik zou zelf als ik opzoek was naar een restaurant ergens en ik zou toevallig bij YD in Assen binnen lopen al direct rechtsomkeer gemaakt hebben vanwege de luide muziek, de rommelige indruk die het decor maakt en het weinige licht. Dat gevoel is bij dit restaurant gewoon op zijn plaats.

• Eten & drinken 1
    • Sfeer 3
    • Service 6