1. Maandag 9 september naar Restaurant Amigo geweest. We zijn hier bekend en komen hier graag, de laatste keer was toch alweer in april.
    De ontvangst is prima, er is een tafel voor ons gereserveerd bij het raam maar we mogen ook elders zitten. Het verbaasd mij dat op een maandagavond het restaurant toch meer gasten heeft, het is ca. 50% gevuld.
    We krijgen de kaart en een mandje met stokbrood en kruidenboter. We bestellen als voorgerecht de Rollo de Pollo Asado, een tortilla met kip, tacosaus en kaas. Een stevig voorgerecht maar erg lekker. De kip is prima gekruid, goed gebakken en niet droog. De saus is voldoende met een beetje pit zonder dat we dit hoeven na te blussen. De garnituur is fris en vers.
    De hoofdgerechten die we vanavond nemen zijn dus de Costillas de Cerdo (spareribs), Rodaja de Salmon en de Fajitas de Pollo.
    De spareribs worden geserveerd op een mini barbecue. Ze zijn lekker vlezig en niet erg vet. Kortom, een genot. Ook ontbreken de grote frieten niet.
    De Rodaja de Salmon is een gegrilde zalmmoot. Hier zou kruidenboter bij moeten zitten maar die hebben we bij de vis niet gezien. De zalm is prima gebakken en lekker.
    Het derde hoofdgerecht zijn de Fajitas de Pollo. De bloemtortilla’s worden apart geserveerd. De kip met ui en paprika wordt geserveerd op een hete plaat. Dit gerecht valt ook erg in de smaak. Het is prima gebakken. We krijgen er tacosaus, crème fraiche, guacamole en rijst bij. De rijst is het apart vermelden waard. Het is erg lekkere rijst. Eén klein puntje van kritiek op het gerecht is dat er wat veel olie op de bodem van de plaat lag.
    We krijgen ook huisgemaakte chimichurri apart geserveerd.
    We sluiten af met een kopje koffie. We zitten te vol om ook nog een ijscoupe naar binnen te werken.
    Eten een kleine 9. We hebben vanavond een prima avond gehad, zijn netjes bediend en hebben prima gegeten. Zowel de zalm, de kip als de spareribs zijn prima. De friet is smakelijk, zij het niet zelf gesneden. De keuze van het saladebuffet is voldoende. Jammer van de crème fraiche, was dit vervangen voor een tomatensalsa was alles perfect geweest.
    Sfeer is prima een 8. Het is een Argentijns restaurant en die sfeer ademt het ook.
    Service is goed, een 8. We worden tijdig op het saladebuffet gewezen, regelmatig wordt gevraagd of alles in orde is. We hebben geen klachten.
    Prijs/kwaliteit een 8; is in orde. Voor ongeveer € 100,- hebben we met z'n drieën prima gegeten, we zitten vol, en een paar rondjes drank genoten.

Aanrader? Jazeker. Wij komen in ieder geval terug.