1. Bottemanne

We hebben vanavond 17 mei 2009 met zijn vijfen gegeten in grillroom het Spinnewiel in Den Haag. Ik zal dit zeker niemand aanraden.

De ontvangst was niet correct, we zijn echt naar onze plaats gewezen, geen vriendelijk woord kon eraf. We bestelde kogelbiefstuk well-done, we kregen drie kleine stukjes verkoolde biefstuk en dit overdrijf ik niet. De baas werd er bij gehaald en hij zei letterlijk: Ja, op doorgebakken vlees geef ik geen garantie. Ik zei hem dat dit geen doorgebakken vlees was, maar verbrand! Ook daar wilde hij geen garantie op geven. Na een hoop gepraat kregen we voor twee personen wat nieuwe nog kleinere stukjes.

De patat was helaas ook slap en ondanks dat we het verkoolde vlees niet hebben opgegeten moesten we wel alles betalen. Geen excuses helemaal niets alleen een boze blik van de baas.