1. Op donderdag 5 september ben ik met mijn ouders uiteten geweest bij Da Vinci. Er was nog plek op het terras, dus we gingen daar zitten (prima gezeten, ongemakkelijke stoelen, sfeer: een 6). Na enige tijd nog steeds geen bediening te zien. Een van ons ging naar binnen om naar de wc te gaan en gaf binnen aan dat we buiten waren gaan zitten, maar nog steeds geen bediening aan tafel.Pas toen de tweede persoon naar binnen ging, stond er een meisje van de bediening in de deuropening (klein, donker haar). Wij moesten haar wenken om uberhaupt drankjes te bestellen, niet echt een proactieve houding als je het mij vraagt. Na een tijd wachten kregen we onze pizza's. Een van ons had de pizza met parmaham besteld, eenmaal op tafel merkten we dat deze heel vreemd rook, niet echt vertrouwd. De andere twee pizza's waren heerlijk overigens!! (daarom een 6 voor het eten). Toen het meisje van de bediening bij ons aan tafel stond gaven we dit aan, en hier werd (in mijn ogen) heel vreemd op gereageerd. De enige reactie was "oh, oh.." en ze liep weg. Geen excuses of iets. Na enige tijd kwam ze terug met het stuk ham uit de keuken, deze rook prima. Echter maakt dit niets uit met het feit dat ze niet tevreden was met haar pizza en er niéts mee werd gedaan. Heel erg jammer!! Er kan op zn minst een excuses worden aangeboden of uitleg gegeven worden. Service vond ik hier meer dan slecht, nog nooit eerder meegemaakt (en dat terwijl ik zelf al jaren in de horeca bediening werk). De kwaliteit van het eten en drinken stond wat mij betreft prima in verhouding met de prijs, maar de service is minstens zo belangrijk, die krijgt van mij een 1.

5,5