1. Mijn dag was gisteren echt verpest. We hadden netjes zitten wachten tot er een tafeltje vrij kwam. Buiten op terras in de regen. We bestelde vast een drankje, en de ober vertelde ons dat onze tafel al klaar gemaakt werd. Een kwartier later zaten we nog steeds te wachten. Andere gasten gingen naar binnen en hadden meteen een tafeltje. Ik zag steeds meer gasten naar buiten komen. Toch eens binnen gaan kijken, 5 tafels leeg. Mijn vriend is het toen gaan vragen en ineens was er plaats, vreemd. Ze waren ons echt vergeten, maar biedt dan je excuus aan. Ik kreeg het gevoel dat wij lastige klanten waren. Eten werd op tafel gezet zonder smakelijk eten te wensen. Salade bakken leeg, tja inmiddels toch de laatste gasten. Jammer dit was zeer bepalend voor ons avondje uit. Tip bij deze, vergissing is menselijk, maar vertel geen leugens en geef dat eerlijk toe en probeer dan het je gasten extra naar de zin te maken.

5,9