Wel nog beschikbaar voor zaalverhuur en dineren voor grote groepen

1. Mijn eerste ervaring bij The Prince was meteen ook mijn laatste. Het Wilhelminaplein is een fijne plek om te vertoeven en mijn mede-bezoekers waren erg gezellig, maar buiten dat was het huilen met de pet op. Extreem lange wachttijden tot het eten kwam (en maar voor 2 hapjes pp!, zeker drie kwartier wachten per ronde), bediening die dingen toe zei (zoals het halen van de eigenaresse, het opnemen van een bestelling, wat gewoon niet gedaan werd), verkeerde gerechten die we niet besteld hadden. De kwaliteit van het eten leek goed te zijn, maar toen ik een koud vleesgerecht kreeg (wat warm moest zijn) en sushi kreeg die zo hard was dat ik me afvroeg hoe lang ie al in de koeling stond, ging me de zin een beetje over. Heel erg jammer, want het concept zou erg leuk en haalbaar moeten zijn! Uitermate slechte eerste ervaring , helaas.