1. Ria 2269 punten

Afgelopen vrijdag hier gegeten, en ivm het lekkere weer op terras gaan zitten. Er zat nog een gezelschap op het grote terras dus we namen een tafel helemaal aan de andere kant.
    Even later kwam er een stel, en die besloten NAAST onze tafel te gaan zitten. Er zijn nog 50 andere tafels leeg?!!? Onbegrijpelijk. Onze spullen gepakt en 4 tafels verderop gaan zitten. Kan iemand mij dit uitleggen wat deze tic is van mensen om op een zo goed als leeg terras een tafel te kiezen NAAST anderen? Gun elkaar wat ruimte en privacy (mits mogelijk natuurlijk)

Enniewee, bestelling was snel gemaakt: duivels spareribs met pittige kipvleugels onbeperkt voor mij en 1 kg stuk vlees voor mijn partner. In overleg met de ober zou er een 6 ons stuk vlees klaargemaakt worden en een 4 ons stuk vlees zodat het laatste deel niet koud is. Afgesproken dat ze 10 min na elkaar zouden komen en dat ze medium well done bereid zouden worden.
    Op de vraag wat er bij de ribs & wings zitten, werd gezegd frietjes, en verzocht deze dan goed krokant te maken.

De eerste ronde ribs & wings werd geserveerd met net niet gare gepofte aardappels, maar de ribs & wings waren overheerlijk. een te dunne knoflook saus erbij, en helaas was de salade bereid met sla dat niet meer vers te noemen was. Daarnaast werd er in aparte schaaltjes gebakken aardappeltjes en friet gebracht.
    Het eerste stuk vlees van mijn partner was perfect klaargemaakt en we zaten te smullen.

De bediening kwam vragen of alles naar wens was, maar voor ik een volledig antwoord kon geven was hij alweer weg. Jammer.
    Een tweede portie ribs & wings besteld, die werd vlot geleverd, dit keer zonder de gepofte aardappel. Helaas waren de ribs niet meer duivels maar zoet, en de kip ook niet meer pittig. Bediening was niet te vinden, dus toch maar gegeten. Het tweede stuk vlees van mijn vriend werd pas na ruim 30 min bezorgd, en veel te rauw. Teruggestuurd naar de keuken, en daarna was die zo taai als een stuk schoenleer.

Dit teruggekoppeld aan de bediening, en die bood een nieuw stuk vlees aan, maar ja, dat duurt weer zo lang, en daar hadden we geen trek meer in.

Op eind werd niets gevraagd of alles naar wens was, en op de rekening was dat stuk vlees ook niet in mindering gebracht terwijl dat wel tijdig was aangegeven. Erg jammer.

5,1