1. N. van de O.

Na het lezen van de uiterst lovende recencies zijn wij met hoge verwachtingen aangeschoven. Het restaurant is erg klein, maar wel gezellig. Je wordt uitermate vriendelijk onthaalt en bediend door de gastvrouw. Onze avond kon niet meer stuk dachten wij... Als voorgerecht hadden wij een carpaccio. Die was goed, maar ik heb hem wel lekkerder gehad. Vervolgens kwam het hoofdgerecht. Vanaf dat moment ging het helemaal mis. Ik had een lasagna en mijn moeder een entrecote. Ik kreeg mijn lasagna al redelijk verbrand op tafel. Toch ben ik begonnen aan mijn lasagna. Ik heb al heel wat lasagna's gegeten in mijn leven (mijn favoriete gerecht bij de Italiaan), maar zo smakeloos, bijna vieze lasagna heb ik nog niet eerder gegeten in mijn leven. Ik heb er niet over geklaagt, omdat mijn moeder ook al klachten had over haar entrecote. Die was namelijk ook erg verbrand en smaakte ook zo. Verder had het vlees geen smaak en de smaak die het had was niet lekker. Een beetje te vergelijken met vlees wat tegen de datum zit. Nadat ze dit gemeld had kreeg ze een nieuw stuk vlees. Dit was dan niet verbrand, maar nog gedeeltelijk rauw. Los daarvan waren er halverwege de avond meerde producten van de kaart of dagmenu's niet meer aanwezig (te denken valt aan brood, appelsap, rose, bepaalde soep ect.. Al met al hebben wij dus geen goede ervaringen met dit restaurant.

4,3

1. Het vlees had geen smaak, maar het smaakte slecht. Juist ja. Klinkt zeer geloofwaardig. Is dit misschien een jaloerse concurrent?

2. Jammer, voor ons een gemiste kans om het met u zodanig in orde te maken dat u ondanks alles toch met een tevreden gevoel huiswaarts was gekeerd. En dan niet dmv een kopje koffie of drankje, nee, dan zou ik u het eten niet hebben laten betalen. Jammer dat u dit wel op eet.nu durft te melden en niet terplekke. U zei toch dat de bediening erg vriendelijk was, dus dan had u daar toch uw klacht kunnen neerleggen.
    Wat betreft uw opmerking over dingen die op zijn, wat is daar mis mee. Soms gaan dingen wel eens op. Vers is wat er de klok slaat, dat is ons motto. Onze keuken is onze opslagruimte, onze voorraad is niet oneindig. Elke dag of om de dag gaan we naar de groothandel, juist om het feit dat we met vers ook echt vers bedoelen. Ik snap daarom ook niet wat uw bedoeling is om hier een punt van te maken dat er iets niet meer is. Uw lievelingsgerecht lasagne was er toch. Helaas verbrand en niet lekker. Dat vind ik erg. Ik zal dit dan ook met mijn keukenbrigade en bediening bespreken. Dit mag niet meer voorkomen.