Op dit adres zit nu: De Griek

1. Na 2 keer eerder goed gegeten te hebben bij Delphi zijn wij gisteren voor de derde keer daar gaan eten,omdat we toch wel weer goede verwachtingen hadden.Helaas kwam dit allemaal bedrogen voor ons uit,en dit was ook de laatste keer dat wij daar naar toe zullen gaan.Soep was heel erg waterig en geen smaak of kraak aan.Het hoofdgerecht een souflakischotel was te zout bereid en absoluut niet te eten.Het dessert was een soort kokos cake wat mij ook tegenviel maar mijn vrouw vond dit daar in tegen wel lekker. In de 2 jaar dat wij daar 3 keer zijn gaan eten is er totaal niets veranderd aan de zaak qua interieur ze zouden er wel een een kleedje over heen kunnen leggen zodat de afgebladerde tafels er nog een beetje uit zien.De sfeer was deze keer ook ver te zoeken in het restaurant,maar ik geef nog wel een pluspuntje aan het personeel die toch hun uiterste best doen.

Nee voor ons nooit geen Delphi meer helaas !!!

1,4

Vorige recensies van Erik

• Erik

Voor de 2e keer wezen eten via een bon van vakantieveilingen.Waren er weer uitermate over te spreken over het eten.Op Donderdag 10-05-2012 op koopavond daar geweest,en het was er heerlijk rustig en ze namen de tijd voor je.Helaas is de sfeer er iets minder maar veel mensen die via vakantieveiling daar eten zijn nog geen 26 euro voor 2 personen kwijt,misschien wel minder,en dan moet je niet zeuren vind ik.
    Als wij weer via vv een bon hebben gaan wij er zeker nog een keer heen.