1. HeleenvandeKaag

Eens en nooit weer! Eind augustus 2013 hebben wij, 3 personen, bij Tanta Kee op de Kaag op het terras gezeten. We legden aan aan de steiger met ons zeilbootje. Een serveerster, ze leek de baas van het terraspersoneel, kwam naar de steiger om te vragen of we iets kwamen eten of drinken, en we bevestigden dat. We bestelden wat van de fingerfoodkaart, 1 zalm met citroenmoes, 1 charcuterie, 1 brood met olijventapenade. De serveerster, dezelfde als degene die ons bij de steiger aansprak, kwam het eten brengen. Bij de olijventapenade zat wat brood, 3 heerlijke maar kleine bolletjes, bij de zalm en de charcuterie werd geen brood geserveerd. Toen ik een hap van de olijventapenade nam, beet ik op 2 harde stukken gemalen olijvenpitten. Verder was het heerlijk, maar erg weinig brood. Een andere serveerster vroeg aan het einde of alles naar wens was. Ik zei dat het lekker was, maar…….Ik vroeg haar of er bij de zalm en de charcuterie geen brood werd geserveerd. Zij zei dat brood altijd bijbesteld kon worden. Jammer, ik wist dat niet, dat was ons niet gezegd, en zo had ik dat niet gevoeld. Verder vertelde ik de serveerster over de harde stukken pit in de olijventapenade, en ik wees haar ook op glasscherven onder mijn stoel. De serveerster zei dat ze mijn ervaring door zou geven. Ik vroeg haar om de rekening, € 35,50. Ik gaf haar € 40 euro, en toen vroeg dezelfde serveerster of ik het wisselgeld terug wilde hebben. Ik was verbaast maar zei rustig “ja, graag”. Toen vroeg ze of ik al het wisselgeld terug wilde. Toen zei ik “ja”, zonder “graag”. Eten 8,5 bediening 1

5,1