1. We zijn hier zo'n 3 weken geleden met mijn zwager en partner wezen eten. Ik was hierzelf al 15 jaar niet meer geweest en moet zeggen dat de doelgroep wat is veranderd.

Ook de bediening zag er wat anders uit (wat meer stijf uniform, echter de mensen in het uniform waren nog steeds de makkelijk toegankelijke mensen),

Goede uitleg waar het vlees vandaan komt en welke variaties er zijn.

Het eten op zich was gewoon echt lekker. Het vlees was erg mals !! en de bijgerechten (apart bestellen) waren ok. De volgende keer gaan we de trio van vlees eens proberen want die zag er ook erg lekker uit.

De vinagrettes bevielen de andere kant van de tafel ook erg goed en uiteindelijk zijn we gewoon tevreden van tafel gegaan. De prijs is toch best aan de stevige kant maar het vlees maakt gewoon erg veel goed. Toetjes waren ook uitstekend.

Het studentikoos/vreetschuur van het verleden hebben ze achter zich gelaten. Ik zou zelf de kostuums wat vlotter/toegankelijker maken en de rest van de formule hetzelfde laten. Wel iets duidelijker aangeven hoe het met de bijgerechten zit. Uiteindelijk was het gewoon een goede ervaring en daar draait het toch om