1. We mochten er een tijdje graag eten afhalen alleen is dat na de laatste keer ook minder geworden.

Wij bellen op om te vragen of ze ook misschien een menukaart op internet hebben staan, omdat wij die van ons niet kunnen vinden. Helaas is dit niet het geval en er wordt gelijk achteraan gesnauwd dat ze niet van plan is om de hele kaart op te gaan noemen (wanneer hebben wij daarom gevraagd dan?!)!

Dus wij zeggen, ok dan bestellen we zo wel... Dus m'n schoonzusje begint op te noemen wat we willen hebben en vraagt tussendoor nog aan ons of ook iemand bami wil ipv nasi, wordt er door de telefoon gesnauwd, bel straks maar terug om de hele bestelling door te geven, want hier heb ik geen tijd voor!

Nou echt super-service of niet? We komen er nog weleens, maar alleen omdat het eten lekker is maar meer ook niet!

5,7