1. Omdat het schitterend weer was hebben we lekker op het terras gegeten. Het begon goed. Vlotte bediening en de eerste bestelling viel ons goed in de smaak, maar daarna werd het met name qua bediening één groot drama.

Ze hebben voor de invullijsten geen systeem qua ophalen: je moet dus gewoon zwaaien met je kaartje. Beetje vervelend.

Sushi redelijk, niet hele goede rijst. Ik heb betere sushi gehad. Andere gerechtjes ook wel lekker, niet slecht in ieder geval. Er zat wel een veel te dikke taaie plak ham om de asperges. Getver! Dat heb ik in mijn servetje uitgespuugd. We moesten vaak vragen om een drankje, de gember en wasabi.

Het was echt niet alleen kommer en kwel: de pittige (chili)kip was heerlijk, die heb ik 2x besteld! De bediening is gewoon (nog) niet goed op elkaar in gespeeld, maar als de "kinderziektes" er straks uit zijn gaat het vast beter. Ook werden we op een gegeven moment "weggekeken" van het terras; dat vond ik ook jammer.

Je kan hier wel een leuk eten voor een goede prijs. Ik geef ze nog een tweede kans, over een half jaartje ofzo ;-)

6,3