1. In juli via een wow-deal gegeten bij restaurant Aubergine en jammer genoeg viel het tegen, vooral de service.
    Ontvangst was prima en het restaurant is prima in orde. Eten is wat eenvoudig maar wel lekker. Ik weet niet of het aan de deal ligt of aan de kookwijze an de chefkok. Service was slecht. Van de 4 personen hadden er 2 een wijnarrangement. De andere 2 werden steeds overgeslagen als men wat drinken wilde. Tijdens het toetje kregen we nog brood geserveerd terwijl we al tijdens het hoofdgerecht hadden aangegeven dat we genoeg hadden. Inserveren was knullig, van van links en voorlangs zonder te vragen. Niet gewend van een sterrenrestaurant. Koffie na het diner hebben we maar overgeslagen omdat we zeker een half uur moesten wachten om te bestellen. Maar direct de rekening gevraagd. Jammer, een gemiste kans!!