Op dit adres zit nu: Humpie Dumpie's

1. Arnold de Witte

Een paar weken geleden met mijn vriendin, op aanraden van een vriend, naar Daltons gegaan.
    Als voorgerecht had ik carpaccio, deze was nog gedeeltelijk bevroren en smaakte werkelijk waar nergens naar. Mijn vriendin had iets met champignons wat wel goed smaakte maar overduidelijk niet vers was.

Als hoofdgerecht had ik een mixed grill. Alle vlees was van matige kwaliteit, smaakte nergens naar en was dus slecht bereid. Mijn vriendin had hertenbiefstuk en had gevraagd om medium maar kreeg 'm well done. Waardeloos.

Voor koffie/dessert zijn we maar niet gebleven want dat zouden ze ook verpesten.

Het enige pluspunt was de serveerster die in haar eentje een heel terras hielp en dat fantastisch deed!

Al met slecht vlees, slecht bereid. Ik ga hier nooit meer naartoe. Zonde van m'n geld want goedkoop is het niet. In mijn bescheiden keukentje kan ik betere gerechten klaarmaken dan in dit "restaurant"

1,8