1. John Degeling

Mijn vrouw en ik waren op zaterdag 7 april voor familie bezoek in Steenwijk.

Voordat we weer terug reden naar Noord Holland besloten we om in Steenwijk uit eten te gaan en na een rondje marktplein leek ons Woody’s House wel leuk omdat de sfeer en uitstraling ons wel trok.

Toen we binnen liepen vergaapten we ons aan de uitstraling van een Amerikaanse ski hut zoals je dat in Aspen tegen komt. Het personeel vertelde ons dat het restaurant pas was geopend en dat was te zien. De menu kaart was lekker simpel, een A4-tje met daarop de gerechten in Amerikaanse benamingen.

Ik nam een Wild Cat Biefstuk van de haas met een wildscherpe saus, gevuld met champignons en spekjes en mijn vrouw een Mountain zalmfilet op Red Cedar hout. Maar een woord voor geweldig lekker en nooit eerder zo gegeten!

Het toetje was net zo super als de rest en wat hebben wij genoten.
    De bediening was voldoende, snel en heel aardig en de gastvrouw trakteerde ons op een Jazzy optreden.

Tijdens de reis naar huis hebben we het er nog enthousiast over gehad.

Mensen een advies van mij: als je eens iets anders wilt, go to Woody’s House!