Op dit adres zit nu: Veemarktplein

1. Het is een leuk plekje om te zitten dineren. We waren een aantal jaren terug hier al eens geweest. Het was toen prima. Nu wisten we dat het van eigenaar is veranderd, dus wilden we het weer eens proberen. Aardige bediening, erg jong volgens ons. Carpaccio was lekker maar de zalm leek uit een pakje van de supermarkt. Het hoofdgerecht 'surf en turf' was á la schoenzool. De gamba's zagen er vies uit en zo smaakte ze ook! Ikzelf had de fajita's. En de kip smaakte oké, maar erg vet. De rijst die erbij lag was (volgens mij) gekruid met nasi kruiden. We kozen voor alleen een cappuccino. Het kommetje zat voor meer dan de helft vol met schuim..smakeloze schuim. We hebben het aangegeven maar helaas werd hier niets mee gedaan! Erg jammer aangezien dit echt een leuk plekje is en hier volgens ons veel meer uitgehaald kan worden.

3,6

1. Roland
    Van restaurant

Beste Desire,

Helaas is jullie avond niet geworden zoals jullie en wij dat graag zien. Ik heb U via eet.nu red. een mail met mijn gegevens gestuurd zodat we tot een oplossing kunnen komen. Ik hoop dat je daar op reageert.
    Ik wil alleen nog wel toevoegen dat de eigenaar niet is verandert, alleen heeft Iguana na 10 jaar een hoognodige opfris beurt gehad.
    Nogmaals ik hoop dat je reageert.
    Met vriendelijke groet,
    Roland