Op dit adres zit nu: Veemarktplein

1. Op 4 augustus hebben wij hier een keuzemenu gegeten.Het menu op zich sprak ons aan, niets mis mee dachten we. Daarom besloten hier een hapje te gaan eten.
    We kregen de kaart aangeboden en een drankje. Toen wij de vraag stelden wat voor soort vis zwaardvis is en waar het ongeveer mee te vergelijken was, kon de jongeman van de bediening hier geen antwoord op geven. Het was een plak vis, aldus voorgenoemde.. Het kwam ook niet in hem op om dit eventueel aan een (meer ervaren) collega te vragen, of aan de chef.

Als voorgerecht hadden we de carpaccio en de gerookte zalm met taco en avocado. Met de carpaccio was niets mis, een goed en degelijk gerecht. De gerookte zalm leek wel van een goedkope supermarkt te komen en de taco's smaakten naar frituurvet.

Als hoofdgerecht hadden we de mixed grill. de presentatie liet te wensen over maar dit valt nog door de vingers te zien. De smaak echter, daar kun je niet omheen. Welgeteld 1 stukje hapklare biefstuk met aan de buitenkant een brandsmaak, een gortdroge kipspies en even gelijke spare-ribs. En niet te vergeten een melig, vet doorlopen worstje.
    Toen de serveerster bij het afruimen de vraag stelde of het eten gesmaakt had hebben wij dan ook gezegd dat het niet lekker was. De serveerster zei dat ze het door zou geven aan de keuken. Vervolgens was dit het laatst gesproken woord hierover. Wij hebben geen excuses gekregen, geen korting en ook geen koffie van het huis of iets dergelijks.

Het nagerecht was qua smaak oké, alleen viel de cheesecake uit elkaar toen ze deze serveerden en gaf de presentatie de indruk dat het taartje van een meter of 2 afstand op het bord was gegooid.

Als klap op de vuurpijl ging het merendeel van het personeel om 21:00 al gezellig op het terras zitten roken en bier drinken, wat toch een enigszins vreemde indruk achter laat.

Al met al nogal een teleurstelling.. We raden wij dit restaurant dan ook niet aan! Vroeger kon je hier een stuk beter eten!

3,5

1. Roland
    Van restaurant

Beste Stephan,

Ik vind het zeer vervelend dat jullie avond niet verlopen zoals dat moet. Gelukkig heb je aangegeven dat je open staat voor een oplossing. (via eet.nu red.).
    Ik denk dat we er wel uitkomen.
    Met vriendelijke groet,
    Roland

2. Beste Roland, tot op heden zijn wij nog steeds na emailcontact in afwachting op de oplossing die je ons zou bieden.
    We horen graag nog verder.
    Stephan en Lenneke

3. Roland
    Van restaurant

Beste Stephan en Lenneke,
    Ik was ook aan het wachten op jullie reactie, Daar is iets niet goed gegaan. Ik zal hem meteen weer versturen.
    Mvg Roland.

4. Beste Roland,

Wij hebben tweemaal gereageerd op u email.
    Tevens na dit bovenstaande bericht hebben wij niets gehoord.
    Wij zijn nog steeds in afwachting van een oplossing.
    Vr groet