1. Hans Jansen

Bij het bestellen van 2 pizza 's hadden we opgegeven deze graag zonder spaanse pepers te willen. Je raadt het al: Er zaten wel spaanse pepers in. Ook niet enkele er bovenop, maar er volledig doorheen. Dat was dus niet de bedoeling. Nadat we dat gemeld hadden werden de pizza' s weer meegenomen en werd ons binnen 5 minuten een nieuwe pizza toegezegd, maar dan zonder spaanse pepers. Erg vervelend aangezien we met z'n vieren waren en dus na elkaar moesten eten. Gelukkig kwamen de 2 nieuwe pizza's na 5 minuten. Op de kwaliteit was niets aan te merken. Bij de 2 nieuwe pizza's werd een drankje aangeboden. Mjn vrouw kreeg een rode wijn en mijn zoontje een nieuwe Spa blauw. Wel vroeg de serveerster of m'n zoontje kraanwater mocht. Nadat we de pizza's hadden gegeten vroegen we nog om 2 koffie na. Bij de koffie zat geen koffiemelk. Dus even gevraagd of we koffiemelk konden krijgen. Dat was geen probleem. Echter de koffiemelk kregen we niet. Bij het afrekenen stonden de 2 koffie op de (handgeschreven) bon. Ik zei dat we de koffie niet betalen omdat we ook nadat we ernaar gevraagd hadden geen koffiemelk hadden gekregen. De koffie was inmiddels koud. In plaats van excuses ging de serveerster in discussie: Hadden we dan niet van de koffie gedronken? Erg onbeschoft ! Alsof de verkeerde pizza's al niet erg genoeg waren. Met een chagrijnig gezicht werd de bon aangepast. Vervolgens zag ik geen extra spa blauw maar wel de aangeboden wijn op de bon staan. Ik zei dat die was aangeboden ter compensatie van de pizza. Dat was echter niet de bedoeling geweest, maar ok, die haalde ze ook van de rekening. Toen ik zei dat ze zich toch wel kon voorstellen dat het niet echt leuk is om na elkaar de pizza op te eten en dat compensatie wel op z'n plaats is, zei ze dat we nadat we ontdekt hadden dat er wel spaanse pepers op de pizza zaten, de pizza's wel erg rommelig hadden teruggegeven. (We hadden er 1 hap van gegeten) Anders hadden ze namelijk zelf de pizza's nog op kunnen eten. Toen brak m'n klomp. Het lag dus allemaal aan ons ! Een gezellig avondje uit waarbij je klantvriendelijk wordt bedient is hier dus niet van toepassing. Te jong, onervaren, onbeschoft, vergeetachtig. Iedereen kan fouten maken, maar geef het dan toe, biedt je excuses aan, compenseer het ongerief. Het personeel heeft duidelijk geen horeca opleiding genoten. Erg onprofessioneel !
    Hier komen we dus niet weer ! Als beoordeling 4 keer een 1 om op te vallen. Uiteindelijk was de service een 1. Eten en drinken een 7, Sfeer eerst een 8 op het eind een 1. Prijs kwaliteit een 7.

6,5