1. Kom regelmatig in dit gezellige eetcafé en heb zeker over het eten en de bediening niet te klagen. Laten we blij zijn met eindelijk een leuke en vooral kindvriendelijke eetgelegenheid in ons dorp.

Oke, als de eigenaar er is voelt dit als een warme deken van aandacht die je krijgt van deze man, maar ook hij is wel eens vrij.

Ga lekker door zo Charlie's. Ik hoor alleen dat jullie eind van het jaar weg moeten van de gemeente Lansingerland. Triest verhaal....

Vorige recensies van andries

• peter van Vliet

Eindelijk een leuk en gezellig eetcafe in Lansingerland. Bediening fris en vrolijk. lekkere huiswijn in diverse smaken. prijs/kwaliteit helemaal top. Zelf het 3 gangen keuze menu genomen en genoten. elke maandag en dinsdag 2e persoon 50% korting zelfs. lekkere muziek en leuke stamgasten(sporters). Wij komen vaker.

• erik vd waal

zeer leuk ingericht eetcafe met frisse en vrolijke bediening. Uitstekende prijs -kwaliteit verhouding. een absolute aanwinst voor Berkel en Rodenrijs.