1. Zin in een frietje stoofvlees na een warme dag... nou deze rotzooi heb ik nog nooit voorgezet gekregen. Dit geef ik zelfs mijn honden nog niet te eten.
    Na het "stoofvlees "opgehaald te hebben en wilden nuttigen vonden wij tussen de drap een heel klein donker iets wat het vlees zou moeten voorstellen.
    Direct hebben wij hier melding van gemaakt bij het personeel die hierop gewoon reageerde met een vuile blik en geen reactie.
    De friet met "stoofvlees"heb ik even later terug op de toonbank gezet en gevraagd of ik dat terug mocht geven omdat deze smurrie niet te eten was. Bij het weglopen hoorde ik het personeel onbeschoft roepen 'DANK U'. En zelfs geen verontschuldiging... en reactie van de eigenaar!!
    Hoe is het mogelijk dat dit nog kan na alle recensies die ik later gelezen heb en er nog steeds niets is verbeterd.
    Waarschijnlijk omdat het bedrijf nog nooit iets van deze smurrie heeft geproefd.
    Dit is geen liefde voor het vak maar met een botte ongeïnteresseerde kop proberen geld te verdienen.
    Jammer, de locatie is leuk aan de rand van het bos.

Maar goed wij zijn hierna naar een bekend restaurant in de buurt gegaan en gezellig iets gegeten en gedronken. Kost wel wat meer, maar was het dubbel en dwars waard. Deze mensen hadden wel liefde voor het vak.

Dus denk aan uw gezondheid!!
    Ik stuur deze recensie ook naar een regiokrant, dit moet iedereen weten.

1,6