1. Vandaag met zijn vieren naar Ni Hao in het stadspart geweest. We hadden een all-in waardoor we alles wat we wouden konden krijgen (mits ze het hadden natuurlijk). Het buffet was groot en er waren niet heel lange wachttijden bij de wok en de tepan. Het smaakte heerlijk en we hebben heel wat gegeten. Toen we eenmaal klaar waren voor de toetjes moesten we even goed kijken of dit geen poster op de muur was, maar het toetjesbuffet bleek echt zo uitgebreid te zijn. Daar hebben we dus ook heerlijk van gegeten. Ook het personeel was vriendelijk. Alleen keek de ober wat verbaasd en vroeg hij "Serieus?" toen ik aan het einde van de avond nog een warme chocolademelk met slagroom bestelde. Hij heeft mij toen niet gegeven wat ik vroeg, want hij kwam me even later slagroom met warme chocolademelk brengen. Hij had er voor de grap zoveel slagroom bij te gaan dat ik dit gewoon niet anders kan verwoorden. Hij had totaal niet verwacht dat ik het ook nog op zou krijgen, maar dat heb ik wel gedaan. Dat hebben we hem natuurlijk ook nog even verteld en hij geloofde het niet en zij dat hij dat zou controleren. Ook het systeem om drinken te bestellen is heel slim bedacht. Er staat een soort van koker op tafel en als je die omdraait komen ze bij je en kun je wat bestellen. Kortom ik ben zeer tevreden over deze avond en ik denk dat de rest dat ook is.