1. Marlies

Het was de eerste keer dat we hier gingen eten. Via internet kwamen we op de site van dit restaurant terecht en het zag er veelbelovend uit.
    Gereserveerd en aangeschoven aan tafel. We worden vriendelijk ontvangen en krijgen uitleg over het sublieme systeem van de tablet.
    Nadat we onze eerste gang besteld hebben, beginnen we vol enthousiasme en nieuwsgierigheid aan de veelbelovende maaltijd, maar oh, wat valt dat tegen! De kip is flauw, het biefstukje is net plastic en de saus van de babi pangang neigt naar de zure kant en doet je denken uitbraaksel te eten. Zelf het bolletje ijs wat we krijgen is niet fantastisch; de appel die er ter decoratie op ligt, is bruin en het ijs is gekristalliseerd.
    Wij zijn normaal niet kritisch, vinden alles snel lekker, maar dit was echt de slechtste maaltijd die wij ooit genuttigd had. Tenslotte krijg je de rekening van ca. €60,00, wat dan een flinke domper is omdat dit het eten helemaal niet waard was.

Om ons heen zaten de mensen blijkbaar heerlijk te smullen, ik heb me daar echt over verbaasd. Ben er nog misselijk van.

Maar goed, om dan toch nog de positieve dingen te noemen; de technologie die ze hebben d.m.v. de tablet is super, de aankleding van het restaurant is sfeervol en het personeel is vriendelijk. Maar daar bleef het dan ook bij.

2,4