1. S.K. 775 punten

Heerlijk het terras gezeten met een glaasje wijn en het zonnetjes was zaalig, dus zijn we daar ook blijven eten. Ik had gegrilde red snapper filet met een saus van saffraan, geserveerd met wilde rijst en diverse groentes (€ 16,50) en mijn man had gebakken stukjes ossenhaas met Roquefortsaus, geserveerd met verse frites en gemengde salade (€ 21,75). De vis was goed, maar voor mij had er wel meer groente bij mogen zitten en de saus had wat dikker gemogen. Mijn man vond alles voldoende, maar de Roquefortsaus was volgens hem waterig. Het was druk die dag/avond, dus de bediening was een beetje onderbezet, waarder alles lang duurde. We wilden eingelijk nog koffie na, maar toen werd afgeruimd, werd niet gevraagd of we nog iets na wilden, dus toen hebben we het ook maar zo gelaten en zijn we thuis koffie gaan drinken. Gemiste omzet!