1. Restaurant De Liefhebber.
    We konden kiezen uit het a la carte restaurant, de lounge of zelfs in de tuin eten.
    Het restaurant, bij binnenkomst rechts is wat verouderd qua interieur en inrichting want waar zie je nog servetten gevouwen in de vorm van een waaier! Alleen bij de Chinees toch?
    Aangezien onze tafelgenoten niet van buiten eten houden kozen we voor de lounge.
    Nou ja lounge... Het lijkt net of ze het terras van buiten binnen hebben gezet.
    Maar goed dan het eten want daar komen we tenslotte voor.

We kozen voor Tapas en we waren een beetje sceptisch na de toch wat teleurstellende entourage maar over het eten waren we blij verrast.
    Echt heerlijke verrassende tapas-gerechtjes erg smaakvol en vers gemaakt.
    Hier geen saaie gehaktballetjes in tomatensaus uit een pakje maar mooi opgemaakte gerechtjes die stuk voor stuk erg lekker waren ook volgens onze tafelgenoten.
    Daarbij aardige wijnen en nette bediening van de dame met bril maakte de avond toch nog een succes.
    Nogmaals jammer van de inrichting maar als je van Tapas houd ben je hier op het juiste adres.