1. Vreselijke tent, bediening is zeer slecht, lopen allemaal van die straatjongetjes die dan nu door moeten gaan als bediening. Ook de baas is een grote schreeuwlelijk die je naast een grote bek ook dingen aandringt. Als je een keer iets te drinken wil kan je een half uur op je drankje wachten.

Dan zal ik het over de ambiance nog maar niet hebben, deze is net zo triest als de bediening, foute hitjes in een verouderde neppe griekse sfeer, zeer jammer.

Het eten was ook gewoon niet te vreten, ik had een pasta met kip-brokken erin die ik nog geneens aan mijn hond zou gevens, vieze stukke (oude) kip maakte het geheel erg onsmakelijk. En dan lees ik hier reacties, ja hier eten vooral studenten en de prijs is laag... ongelovelijk aangezien je hier nog steeds een behoorlijk bedrag kwijt bent en wat je er dan voor terug krijgt is buitengewoon triest!

Als je weinig kwijt wilt en even snel wil eten ga naar de snackbar om de hoek, maar NIET naar mr Jacks... BAH!