Restaurant verhuisd

Restaurant is verhuisd naar Castendijkweg 5, 5657 ER, Eindhoven
Ze zijn enkel beschikbaar voor afhaal en bezorging

1. Wij eten zeer regelmatig buiten de deur en op allerlei niveau's. Hoge verwachtingen hadden wij dan ook van dit restaurant. Via groupon hadden wij een kortingsvoucher aangeschaft. Wij hadden de hoop dat ze toch een echt sterwaardige diner uit zouden serveren. Maar het viel ons tegen. Niet sterwaardig zoals wij onderling tot de conclusie kwamen. Een van ons zei dat er niet voor niets zoveel kortingsbonnen de deur uit gingen voor dit restaurant. De gasten komen niet meer en je wilt toch je restaurant voort laten bestaan. Dan maar via kortingsbonnen.
    Met die kortingsprijs vonden wij het eigenlijk nog net in verhouding staan maar wij zullen hier dan ook niet vaker uit gaan eten. Terwijl de locatie en het restaurant prachtig zijn. Maar zolang prijs en kwaliteit niet in verhouding staan zal men het moeilijk hebben!
    Je kunt er zoiets moois van maken maar dan moet je afstappen van het sterniveau of van hoogstaande kwaliteit uit gaan serveren.