1. ontevreden klant

Slecht slecht!! Wij hadden goeie ervaringen in het oude restaurant maar nu op de nieuwe locatie, nee.... gaan we niet meer heen!

Het vlees was taai, droog en zwart geblakerd. Nadat het aangegeven was werd het beaamd ... ja het is aan de keuken doorgegeven maar voor de rest gewoon maar zo gelaten, geen nieuw stukje vlees, drankje van het huis of.... Dure prijs voor de kwaliteit die wordt geboden. Debijgerechten zijn ook drastisch verminder in tegenstelling tot de oude locatie.

De toetjes zijn overigens wel super!!

Vervolgens word ons kind gevraagd of ze zelf het ijsje wil klaarmaken of ze ook snoepjes wil ( ja tuurlijk... wil een kind dat ), leuk idee zelf je ijsje maken in de keuken. Ons kind kwam terug met ijs en een doggy bag met snoep. Pff dachten we nog, das veel.. leuk hoor. Maar wat schetst onze verbazing op de rekening stond 1, 70 aangeslagen voor een zak snoep!! Uiteindelijk na een opm. wel terug gekregen, maar erg raar bied een kind dan geen snoep aan en als ik een zakje wil kopen ga ik wel naar een supermarkt nietwaar.

3,7