1. Ch Koopman

Slechte ervaring. 's middags 15-02/2009 persoonlijk aan de deur gereserveerd voor 's avonds, 2 personen.

Toen wij om 18.00 kwamen een beetje vreemde ontvangst, 4 man stonden ons in slag-volgorde op te wachten een beetje overdonderend. Ons werd een 2-persoons tafel toegewezen, maar op mijn vriendelijke verzoek om voor mijn vrouw haar tafel-stoel (zonder leuning) om te wisselen voor een stoel met leuning die volop en nog onbezet aanwezig waren, werd heel onvriendelijk en afwijzend gereageerd. Dat kon echt niet, en wij moesten die stoelen zonder leuningen maar nemen, er kon niet gewisseld worden voor een stoel met leuningen
    dat was onmogelijk. Argument ze waren volgeboekt, maar wij waren de eerste en die stoelen waren nog allemaal vrij. Ik heb ze uitgelegd dat ze nog moeten leren wat "gastvrijheid" t.o. een klant is en wij zijn weer vertrokken.

Derhalve dus niet gegeten en de beoordeling niet ingevuld.