1. R.Kauffman

Wij zijn met 6 personen op woensdag 12 juni wezen eten in Olympos,t.g.v. mijn verjaardag.
    We werden ontvangen door de griekse eigenaar,deze zou ik als tip willen meegeven iets vriendelijker/hartelijker uit zijn ogen te kijken,mensen moeten zich welkom voelen toch?
    Het was ook het enige minpuntje van de avond,we werden zeer vriendelijk bedientdoor een jonge griekse god en het eten was van voorgerecht tot nagerecht,uiterst smakelijk en voldoende,wij zijn zeker van plan nog een keertje terug te komen.
    Ik had eerder aan de deur een kortingsactie gekocht en kon met een pasje een reductie krijgen van max 65 euro op de totale rekening,als je precies doet wat er als voorwaarden op het pasje staat is het totaal geen probleem,ik heb dat nl in een aantal eerdere geplaatste reacties gelezen.