1. Op vrijdagavond geweest. Had enorme drukte verwacht en lange wachtijden bij wokken, maar dat viel erg mee. Hooguit enkele minuten wachten voor je je gerecht kon laten bereiden.

Wij werden gastvrij ontvangen en naar onze tafel gebracht. De hele avond werd er goed opgelet of we nog wat wilden drinken en de vuile borden werden vlot weggehaald. Opvallend was wel het gebrekkige Nederlands van meer dan de helft van het personeel. Daardoor weleens miscommunicatie.

Er was live muziek.Op zich niet onaardig, maar te hard. Gesprekken met anderen aan de overkant van de grote ronde tafel waren niet mogelijk.

Het bedrijf is heel groot en dat geeft mij een goed gevoel qua bewegingsruimte. Na het eten hebben we nog een tijdje in de lounge gezeten. Ook daar te harde muziek van dezelfde zanger, maar na vraag aan de bedrijfsleider die aanvankelijk meldde dat het niet anders kon, ging de muziek in de lounge toch uit.

Over het eten het volgende:
    Zeer ruime keus in diverse ingredienten. Bakken werden vlot gevuld als ze leeg waren.

De smaak van gewokte gerechten viel ons tegen. Een sterke brandsmaak alsof er petroleum in het gerecht zat maakte het niet smakelijk. Ook meestal erg veel saus. Met de gegrilde gerechten(vis, biefstuk) was niets mis. Geen culinair orgasme, maar goed gegrild.