Restaurant verhuisd

Restaurant is verhuisd naar Castendijkweg 5, 5657 ER, Eindhoven
Ze zijn enkel beschikbaar voor afhaal en bezorging

1. Al vele, vele jaren in het bezit van een Michelinster en omdat alle Limburgse sterrencollega’s al een of meerdere malen door ons bezocht zijn, is een bezoek aan de orde.

De ontvangst is verre van gastvrij en dat zou helaas de hele avond zo doorgaan. Alles op de automatisch piloot, soms stug en nooit vragen of alles naar wens is. Neem eens een kijkje in Zwolle of Heeze hoe het wel moet zou ik zeggen.

We nemen plaats in de moderne aanbouw met open deuren naar het park en een mooi uitzicht.

Na het kiezen van een aperitief volgen twee mooie maar flauwe amuses. We kiezen voor een proeverij van 8 gangen met mini coquilles en zoetzure tonen (lekker op smaak en mooi van opmaak), een rilette van eendenborst waar een zuurtje (bv. piccalilly) ontbreekt en vervolgens een klassieke bisque die echter qua hoeveelheid niet past in een 8-gangen diner.

Het volgende gerecht is een combinatie van warme kaas met Romanesco en morilles waar ik helemaal niets van begrijp. De smaken passen totaal niet bij elkaar en waarom dit gerecht vóór het hoofdgerecht komt is mij een raadsel.

We vervolgen met lamsfilet, briochedeeg (flauw) en lamssukade (te droog). Zeer tegenvallend dus.

De desserts zijn gelukkig beter. Eerst een combinatie van rabarber en daarna een chocomousse combi. Mooi van opmaak en lekker fris, zoet en zuur. Eindelijk op niveau.

Andere positieve dingen zijn de kwaliteit van het brood (geserveerd tot en met het hoofdgerecht) en het feit dat overal de jus apart en ruim erbij geserveerd wordt.

Al met al is er nogal wat aan te merken op deze avond en het is dan ook onze meest teleurstellende Michelin avond tot nu toe geweest. Jammer en eenmalig dus.