1. visscher

Toen wij er waren waren meerdere vleessoorten niet meer aanwezig ( pinksteren ) dus er was weinig meer te kiezen ( zaten in de laatse rondetijd ). Werd verteld dat deze de volgende dag pas weer kwamen uit groningen. Toen wij weg gingen met bijna sluiten van filliaal lagen deze soorten er ineens weer. Voor de kinderen was al het vlees niet klaargelegd toen mijn broer vroeg of er nog kipnuggets of fricandellen waren werd hem verteld dat deze allen voor kinderen waren. We moesten eerst nog een uitleg geven dat wij er met kinderen waren anders werd er niet gebakken. Met veel gefrons werd er nog iets in het vet gegooid. Al met al een vervelende avond gehad en mocht wel het all in bedrag betalen terwijl de helft van het eten er niet meer was.
    Mijn beklag gedaan, een telefoontje gehad van YD of ik mijn mailadres wou geven. Gedaan, en nooit weer iets gehoord.

1,8