1. Het was alweer eens een hele slechte ervaring..
    Mijn vriendin en ik gingen heel graag eten bij Il Castello, altijd lekker vrolijke bediening en een goede prijs.
    Echter een 5 maanden geleden met een groep van 5 gaan eten, waar we werden geconfronteerd met hele lange wachttijden. We hadden iemand met suikerziekte bij ons en insuline moest spuiten. Hierdoor hadden we gevraagd bij bestellen van het voorgerecht of die persoon kon spuiten omdat hij dan niet heel lang kan wachten op het eten. Echter duurde het meer dan een uur, voor 4 soepjes en een carpaccio op tafel te krijgen na een aantal maal vragen. De soep was niet heel warm en de carpaccio was erg slecht opgemaakt.
    Dan het hoofdgerecht 1,5 na afruimen verder eindelijk op de tafel...het was wel lekker eten maar door de sfeer smaakt het niet naar de waarde ervan.
    Iedere keer zegt het personeel sorry en bieden ze excuses aan omdat het druk is, weinig personeel, enz, enz...dit zijn geen excuses omdat gast goed behandeld moet worden. Eigenaar is daarentegen druk in de weer (met rondlopen en bekenden van hem handjes geven), maar verder zul je hem niet zien.

Nu een aantal maanden later met een groep van 12 man gaan eten.. raad maar; hetzelfde liedje alleen nog een schepje erbovenop.
    Personeel ziet je niet zitten als je 20 minuten op je drinken moet wachten, lege glazen blijven op de tafel staan, afruimen als mensen nog eten, slecht opgemaakte borden, in discussie gaan met gasten, verkeerde bestellingen..
    Als je dan klaagt komen weer alle excuses die ze kunnen bedenken op tafel, maar een drankje van het huis of iets om het goed te maken, ho maar!!
    In ieder geval €500 lichter, maar heel veel negatieve reclame erbij!

1,8